BREDA – 1 januari 2026
Als inwoners van de stad draait BuurtBelangen het eens om. Nu eens niet de gemeente die de inwoners eert met lintjes, prijzen of schouderklopjes. Nee, wij als inwoners waarderen de ambtenaren.
“Ze zijn er namelijk echt. Ambtenaren die oprecht luisteren en meedenken hoe het wel kan. Mensen vertrouwen geven en ruimte bieden mee te doen”, aldus de partij. BuurtBelangen zet die #Mogelijkmakers graag in de spotlights door er jaarlijks drie te nomineren. Aan alle inwoners van Breda om op de ‘Mogelijkmaker van het Jaar’ te stemmen. “Denk dus vooral ook na wie je volgende keer wilt nomineren: de kandidaten van volgend jaar gaan we als bewoners samen bepalen.”

In 2022 was Monique Verstraaten de winnares. Zij begeleidde jarenlang de Bredase Wijkdeals. Het zijn plekken in Breda die door de buurtbewoners zelf in beheer zijn genomen.
Het is vanaf nu (1-1-2026) weer nog mogelijk om een ambtenaar te nomineren.
Stuur je e-mail naar info@buurtbelangen.online met de naam en je motivatie.
DoeMee! Nomineer de 2026 kandidaat!

